Welkom op mijn reisblog!

15 januari 2016 - Thailand, Thailand

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Verwacht niet dat hier elke dag een berichtje op komt te staan, want daar hebben we geen tijd voor en ook geen zin in.                                     Liefs, Ilse

1. Reislogger:
    15 januari 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Ton en Wilma Gerritsen:
    15 januari 2016
    Lieve Ilse,
    Leuk hoor om via jouw blog op de hoogte te blijven! :)
    Wat een prachtige foto's! En wat een heerlijk weer! Wil je wat zon naar ons sturen, want het is hier bar koud.
    Veel plezier! Liefs
  3. Andre:
    16 januari 2016
    Hallo Ilse en Laura, wat een prachtige dingen zien jullie. En jullie zijn pas in het begin van jullie reis. Hier heeft het vandaag gesneeuwd (helaas nat), maar ook de zon laat zich goed zien.

Groetjes van ons.
  4. Papa & Mama:
    16 januari 2016
    Lieve Ilse, Geniet van jouw speciale dag 17 januari! Gefeliciteerd en heel veel dikke knuffels! Maak er een gaaf feestje van...je slingers heb je i.i.g.
    Liefs papa, mama, Sanne, Stefan, Jasper, Menno en natuurlijk oma
    We houden van je!
  5. Bastiaan:
    16 januari 2016
    He Ilse, geniet van je verjaardag daar aan de andere kant van de wereld! Maak er een bijzondere dag van!
  6. Maria:
    Hoi Ilse,
    Gefeliciteerd met je verjaardag en wow..wat een leuke foto's al! Geniet ze samen! Liefs, Maria
  7. Ton en Wilma Gerritsen:
    17 januari 2016
    Hiep hiep hoera! Ilse is 19 jaar!
    Van harte gefeliciteerd! en maak er samen met Laura maar een hele gezellige dag van! We wensen je ook een mooi nieuw levensjaar!
    Liefs van Ton en Wilma :)
  8. Cees:
    Hallo Ilse!

VAN HARTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel plezier vandaag en prachtige reizen toegewenst met Laura.

Let op elkaar, denk aan de veiligheid.

Driebergse groeten
  9. Fam.schwitzner:
    Happy happy birthday !!
    Gefeliciteerd , Genietze en een hele mooie dag en verdere reis!!
    Dikke kus van ons 4
  10. Arjen, Linda, Joan & Ymke:
    17 januari 2016
    Hieperdepiep.... hoeraaa!! Happy birthday to you Ils! Wat n gave plek om je 19e verjaardag te vieren :-) en die foto's zien eer prachtig uit!! Geniet ervan en maak er n mooi feestje van daar!
  11. Emmy de Goede:
    Hoi jarige,
    Vorig jaar nog een feestje voor je 18e verjaardag en wat voor een feestje.
    Nu ver weg en genieten van de wereld.
    Een wereld die allemaal nieuwe dingen brengt.
    Geniet en toi toi uit Diemen

Emmy
  12. Ilse Smit:
    18 januari 2016
    Dankjulliewel allemaal! Heel lief:)
  13. Ton en Wilma Gerritsen:
    Ha die Ilse,

Er gebeurt iets geks.....net een berichtje van oma via mijn emailadres naar jou verstuurt.....veranderen onze berichten......
    Nu nog een poging! Liefs, Wilma
  14. Ton en Wilma Gerritsen:
    Berichtje van oma

Lieve Ilse en Laura,

Wat leuk om bij Wilma en Ton jullie een berichtje te sturen.
    Wat erg van die olifant, want dat wist ik niet toen ik jou op skype sprak.
    Super leuk dat Jasper mij door kon verbinden!
    Laura heel veel sterkte!
    Geniet samen overal volop van!
    Geen mankementen meer!
    Wat leuk dat ik jullie samen op de foto´s kan zien en via deze blog op de hoogte blijf!

Heel veel liefs en een dikke kus voor jullie allebei, oma
  15. Papa & Mama:
    19 januari 2016
    Leuke nieuwe foto's gezien! Fijn dat we zondag hebben kunnen skypen. Overmorgen dus lekker weer het vliegtuig nemen. Dat zal weer een hele andere 'wereld' zijn. Dikke knuffel
  16. Papa & Mama:
    10 februari 2016
    Hoi Ilse,

Net weer even je foto's bekeken
    Ziet er geweldig uit
    Daarna even gegoogled
    Fantastisch daar in Halong Bay...... sprookjes-achtig
    En ook het strand van Dong Hoi...... ook zin in zand, zee en zon !
    Jammer dat jullie er minder van konden genieten door het mindere weer. Maar je maakt een mooie trip. Zijn me wel afstanden zeg. Veel plezier on route naar Saigon (Ho Chi Min City) en voral ook de Mekong Delta.
    Wellicht ga ik deze trip zelf nog een keer maken !!!

Liefs, pap
  17. Papa & Mama:
    2 maart 2016
    Hoi Ilse,

Ik mis de foto's van het vervolg ......
    Uiteraard wil ik ook foto's zien van Mekong, Cambodja, Phnom Phen ........ etc.
    Hoe dan ook geniet. Wellicht kunnen we nog een beetje meegenieten. Succes bij COLT. Lijkt me heel erg zinvol en nog leuk ook. Knuffels Papa
  18. Gerard de Goede:
    11 maart 2016
    Lieve Ilse, hoe gaat het met jullie, wij hopen dat je straks terug komt en een geweldig boekwerk aan verhalen mee terug neemt.
    Maar wat nog belangrijker is dat jullie gezond weer terug keren, geniet maar zo veel mogelijk en pas goed op je zelf.
    liefs-Gerard en Emmy
  19. Maria:
    11 maart 2016
    Hoi Ilse,
    Wat goed dat jullie vrijwilligerswerk gaan doen! Interessant ook om te kijken hoe ze het daar allemaal doen!
    Veel plezier en take care!!
    Groetjes, Maria
  20. Papa & Mama:
    13 maart 2016
    Lieve Ilse,

De foto's van het tempelcomplex zijn wel heel fascinerend en mysterieus! Veel plezier en succes weer met het vrijwilligerswerk Colt. Mooi om je verhalen hierover even gehoord te hebben, waaruit blijkt dat je een klik met ze hebt. Love you! mama

Even aanvulling van mij ..... Inderdaad erg fraai die foto's van Angkor Wat. Ben benieuwd of je ook nog naar de killing fields op stap gaat. Dat is beslist andere koek ! Maar past helemaal in het historisch perspectief van de Khmer (in dit geval de rode Khmer), het Cambodjaanse volk. Bij Colt hoop ik dat je een deel van je roeping weer vind (omgaan met kinderen en wellicht ook lesgeven). Geniet er in ieder geval van. Maar als ik jullie zo zie schommelen aan het strand bij Sihanoukville dan denk ik ..... wauw het leven is nog niet zo slecht...... dat genieten ... dat zit wel goed. Goeie reis straks verder terug naar Thailand. En denk voor de grens weer even na !!
    Liefs papa
  21. Papa & Mama:
    19 maart 2016
    Hoi lievie,

Indrukwekkend en tot bezinning leidend ...... oeps, de foto's in het genocide museum spreken boekdelen en die verschrikkingen zijn nog maar 35 jaar geleden gepleegd !
    Is wel even andere piece of cake. Zal best vreemde gewaarwording zijn geweest naast het werk bij COLT.

Hoop dat jullie weer voldoende energie kunnen opdoen om na volgende week de reis weer te vervolgen. Hoe dan ook jullie zijn in mijn gedachten. Laat wel niet zo veel horen .... maar denk best vaak aan je / jullie. Mooi wat je nu doet
    Keep calm in de hitte. Liefs Pap